Tanácsok webáruház keresőoptimalizáláshoz

Tanácsok webáruház keresőoptimalizáláshozWebáruház készítésekor nem elég csak feltölteni elkészíteni a webshopot, feltölteni a termékeket, hanem gondolni kell arra is, hogy hogyan tudsz látogatókat szerezni. Erre az egyik legnépszerűbb, legjobb megoldás a webáruház keresőoptimalizálása (SEO).

A keresőoptimalizálás lényege, hogy a webshopod úgy próbálod elkészíteni, hogy megfeleljen azoknak a szempontoknak, amik alapján a Google rangsorolja a keresőben az egyes találatokat. Ennek az egyik része a webshop technikai rendbetétele. Ebbe beletartozik, hogy a webshop legyen mobilbarát, rendelkezzen ún. HTTPS titkosítással, betöltődési sebessége gyors legyen, valamint az is, hogy a képek minél kisebb mérettel rendelkezzenek.

Nem csak technikai, hanem tartalmi teendők is vannak a SEO során, mivel a Google csak azokra a kifejezésekre fogja előre rangsorolni webshopod, amik meg is találhatók rajta. Ha azt akarod, hogy a Google felismerje, hogy okostelefon-kiegészítőket árulsz, akkor használnod kell a szövegekben az „okostelefon-kiegészítő” kifejezést.

Ezeket a kifejezéseket nevezzük kulcsszavaknak, így a webshop tartalommal történő feltöltése előtt célszerű egy kulcsszókutatást végezni, hogy melyek azok a szavak, kifejezések, amiket alkalmazni kell a szövegekben.

Nem csak a megjelenített szövegeket kell optimalizálni, hanem az ún. meta adatokat is. Ezek azok a szövegek, amiket a Google megjelenít a találati listában a kereső felhasználók számára. Minél relevánsabbak, annál jobb.

A szövegek optimalizálása tehát nem fog gyorsan menni, köszönhetően a rengeteg kategória- és termékoldalnak, úgyhogy érdemes a fontosabbakkal kezdeni, és folyamatosan optimalizálni a szövegeket, mire az egész webshop elkészül.

Lézeres látásjavítás: ne csak az árra figyeljünk

Lézeres látásjavítás: ne csak az árra figyeljünkAkinek szemüveg, kontaktlencse kell az éles látáshoz, tudja, hogy ezek használata mennyi problémával, nehézséggel tud járni. A kontaktlencse folyamatos berakása, kiszedése, tisztán tartása, cseréje, valamint a szemüveg viselése nyáron, esőben, hóban, sport közben mind olyan problémák, melyeket a lézeres látásjavítással meg lehet oldani.

A szemműtétek hátránya, hogy költségesek lehetnek. Természetesen, ha kiszámolod, mennyit költesz évente kontaktlencsére, folyadékra, szemüvegre, akkor annyira nem is biztos, hogy drága. Ennek ellenére sokan csak a lézeres látásjavítás árát figyelik, amikor szemműtétre vállalkoznak, ami nem jó megoldás.

Az egyes szemműtét típusok, és az egyes klinikák között is számos különbség van, amiket figyelembe kell venni, amikor kiválasztod a kezelés típusát és a klinikát is.

A lézeres kezelések között 3 fő típust különböztethetünk meg: PRK, LASIK, FEMTO.

A PRK a legrégebbi eljárás a 3 közül, azonban a FEMTO mellett a másik biztonságos kezelés. Hátránya, hogy a kezelés után néhány napig idegentest-érzés lép fel, valamint tovább tart a regeneráció. A kezeléshez csak egy lézerre van szükség, így az ára a legolcsóbb a 3 közül.

A LASIK kezelés drágább, és nem jár idegentest-érzéssel, hátránya azonban, hogy a másik két kezeléshez képest jóval veszélyesebb, így sok helyen már nem is alkalmazzák.

A FEMTO a legjobb a 3 közül minőségre, rövid felépülési idő, minimális kockázatok tartoznak hozzá, ára ennek megfelelően, és a 2 szükséges lézernek köszönhetően magasabb, mint a másik 2 megoldás.

Milyen a jó ruha webáruház?

Milyen a jó ruha webáruház?Ha rákeresünk Google-ben a ruha webshopokra, láthatjuk, hogy számtalan ilyen internetes bolttal találkozhatunk. Cikkünkben azokat a jellemzőket fogjuk megvizsgálni, melyekről a minőségi ruha webshopok felismerhetők.

Minőségi képek

Az internetes áruházaknál fontos, hogy a termékekhez minőségi képek tartozzanak. Divatcikkeknél pedig egyenesen elengedhetetlen, mivel túlnyomó részt a képek győzik meg a vásárlót a termékekről. Nézzük meg pl. a https://www.starboxdivat.hu/ webshopot, hogy minden termékükhöz egyedi, minőségi kép tartozik.

Mérettáblázat

A ruhák egyik velejárója, hogy az adott méret jelölése nem minden ruhánál, webshopnál ugyanazt jelenti. Ennek megfelelően a webshop felületén legyen feltöltve egy mérettáblázat (sőt, akár minden terméknél is lehet), melyet használni tudnak a vásárlók a megfelelő méret kiválasztásához.

Részletes termékleírások

Szintén fontos, hogy ne csak a képeket és a méreteket lássa a vásárló, hanem az adott ruhadarabok jellemzőit is, mivel ezek is sokat számíthatnak vásárlásnál. Itt olyan dolgokra kell gondolni, mint a ruha anyaga, mosási tanácsok stb.

Ügyfélszolgálat

Könnyen előfordulhat, hogy a képek, leírások, mérettáblázat sem elengedő információ egyes vásárlók számára, akik ilyenkor kérdeznének, érdeklődnének a cégnél. Elő kell segíteni, hogy ezt minél könnyebben meg tudják tenni.

Jól kialakított design

A webshop designja nem elhanyagolható a vásárlások szempontjából, mivel előny, ha a vásárlók könnyen megtalálják a nekik tetsző termékeket, és gyorsan, problémamentesen meg tudják azokat vásárolni, akár mobilon vagy tableten is.